Investeren, implementeren, integreren. Kiezen voor i-Reserve als reserveringssysteem
Als je een reserveringssysteem wilt gaan gebruiken, of toe bent aan een nieuw systeem, vraag je je vanalles af. Wat gaat het me kosten? Hoeveel tijd moet ik erin stoppen? Ga ik het allemaal zelf kunnen of heb ik hulp nodig? Werkt het nieuwe systeem via mijn huidige website en andere toepassingen? Veel gestelde vragen, die vaak aan ons worden gesteld.
Investeren, oftewel tijd winnen met automatiseren
Je denkt eraan het reserveren van je ruimtes, zalen, cursussen, rondleidingen of wat dan ook via een systeem te laten lopen. De voordelen zijn groot: je kunt je processen automatisch laten lopen, waardoor er minder fouten ontstaan. En het scheelt je tijd, en dus geld. Je twijfelt, want waar moet je aan denken bij het opzetten van een reserveringssysteem? Is de investering toch niet te groot? Die vragen snappen wij. Daarom willen we helder zijn in wat wij aanbieden en wat het je zal kosten. Alles kunnen we niet voorspellen, maar we kunnen er wel open over praten. In deze blog (Investeren: tijd winnen met automatiseren) hebben we het over tarieven en de verschillende voordelen die i-Reserve daarvoor teruggeeft.
Implementeren, oftewel i-Reserve naar je hand zetten
Het i-Reserve online reserveringssysteem is eenvoudig en snel in te richten. Dit kan je zelf doen, wij kunnen het voor je doen, of je kiest voor de middenweg. Waar je ook voor kiest. Je blijft zelf beheerder van je eigen systeem. Om je op weg te helpen met de inrichting van het systeem hebben we een uitgebreide handleiding die wekelijks geüpdatet wordt. Kom je er niet uit of heb je liever een snelcursus? Dan kun je een workshop volgen. Deze workshop wordt op maat voor je samengesteld en maakt het werken met i-Reserve erg makkelijk voor je. We behandelen jouw wensen en proces en laten jou zien hoe je er in het reserveringssysteem mee aan de slag kunt. De investering voor een hele workshop (3 uur) is € 450,00 en scheelt je veel tijd om het systeem zelf uit te zoeken. Na de workshop kan je jouw reserveringssysteem zelf opbouwen. Probeer je het liever eerst zelf, geen probleem natuurlijk! Je kunt ons dan ook bij vragen benaderen. Zijn het vragen waar wij veel tijd aan kwijt zijn en dan rekenen wij hier supportkosten voor. Uiteraard zullen we dit altijd eerst met je overleggen. Je hoeft niet bang te zijn voor onverwachte rekeningen. Hoe werkt de de implementatie en wat zijn de mogelijkheden? We nemen je bij de hand in onze blog Implementeren: zet i-Reserve naar je hand.
Integreren, oftewel hoe komt het allemaal samen
Kan ik het i-Reserve reserveringssysteem in mijn website integreren en hoe? Kortom: wat zijn de technische integratie mogelijkheden? i-Reserve heeft verschillende integratie opties die variëren van het linken naar een subdomein tot het oproepen van i-Reserve op je eigen website (met API). Hier gaan we in de laatste blog (Integreren: hoe komt het allemaal samen?) van dit vierluik uitgebreider op in. Bekijk vooral ook onze referenties om te zien hoe ons systeem is geïmplementeerd bij een aantal van onze klanten.
Probeer i-Reserve 30 dagen uit
Een online reserveringssysteem aanschaffen en inrichten kan veel voordelen met zich meebrengen, zoals een soepele communicatie, vermindering van het aantal telefoontjes en het besparen van kosten. Het i-Reserve reserveringssysteem maakt dit heel eenvoudig. Probeer i-Reserve uit en ontdek zelf hoe gemakkelijk het is!