Een klant de toegang tot een ruimte geven zonder er zelf bij te zijn? Het kan veilig met reserveringssysteem i-Reserve. i-Reserve heeft deze nieuwe functionaliteit opgezet met de sloten van Dormakaba. Bied je klanten, gasten of bezoekers niet alleen de gelegenheid online de beschikbaarheid te bekijken en een reservering te maken. Laat ze ook zelf de deur openmaken.


Deuren op afstand openen met het i-Reserve reserveringssysteem

Wil je de deur van een vergaderzaal voor een bepaalde klant laten opengaan vijf of tien minuten voor de vergadering? Wil je de klant een code geven waarmee hij of zij de deur van een squashruimte kan openmaken op het tijdstip van reservering? Of de code van een kluisje waarin een sleutel ligt en misschien nog andere benodigde spullen? Er zijn talrijke opties te bedenken: voor hotels, accommodaties voor verhuur, conferentiecentra, sportzalen en privéclubs. De mogelijkheden rondom deur- en toegangscontrole zijn met ons reserveringssysteem groot.


Dormakaba sloten

Dormakaba is een internationaal bedrijf voor slimme en veilige toegangsoplossingen met meer dan 150 jaar ervaring. Ze bieden kostenbesparende en efficiënte producten, oplossingen en diensten voor een beveiligde en comfortabele toegang tot gebouwen en ruimten aan. Klanten kunnen de deur zelf openen met hun telefoon. En laat bijvoorbeeld de stroom aanzetten wanneer jouw klanten de ruimte inkomen en weer uit als ze weggaan. Het doel is steeds het creëren van een veilige en comfortabele omgeving voor jouw klanten. Omdat zij ook sloten aanbieden die niet met een sleutel opengemaakt hoeven te worden, maar met een code, zijn we de samenwerking aangegaan. In ons reserveringssysteem is nu een koppeling te maken met deze sloten. De ideale oplossing voor jou en de klant.


Dormakaba binnen i-Reserve

Met een slot van Dormakaba kan je in jouw i-Reserve omgeving dus zelf instellen wanneer jouw klant toegang krijgt tot een of meer ruimte(s). Moet een reservering eerst betaald zijn voordat jouw klant toegang krijgt tot de ruimte, geen probleem. Deze specifieke status kan je zelf instellen. Reserveringen kunnen daarnaast direct via ons reserveringssysteem afgerekend worden.


Hoe werkt het?

Op het moment dat een reservering de ingestelde status bereikt, krijgt Dormakaba een seintje. Wat krijgen zij te zien? De tijd van de reservering en de ruimte(s) waar de klant toegang voor dient te krijgen. De privacy wordt gerespecteerd. Namen of andere AVG gevoelige informatie van jouw klant worden niet doorgegeven. Dormakaba maakt hierop een PIN code aan. Deze PIN code kan je door het i-Reserve reserveringssysteem naar de klant laten sturen.

De klant krijgt ook een mail met een link. Deze link kan geopend worden als hij of zij voor de ruimte staat. Op termijn wordt het ook mogelijk om deze twee mails (mail met PIN code en mail met link) te combineren in een mail.

Wanneer je klant voor de deur of het kluisje staat opent hij of zij de link in de mail. Bij het openen van de link wordt om de ontvangen PIN code gevraagd. Als de klant die code intoetst op zijn of haar telefoon, gaat het slot meteen open. Wat nu als de klant de reservering annuleert of wijzigt? Dan wordt deze reservering ook meteen geannuleerd of gewijzigd bij Dormakaba.


Online reserveren in i-Reserve

Maar het op afstand laten openen van deuren is niet het enigste voordeel van i-Reserve. Met een online reserveringssysteem biedt je jouw klanten ook de gelegenheid online de beschikbaarheid van jouw product te bekijken en direct een reservering te maken. Je kunt uiteraard zelf bepalen wat je klant kan reserveren en voor welke prijs. Hierdoor is jouw onderneming is 24/7 te bereiken en kunnen klanten een reservering maken wanneer het hun uitkomt. Dit scheelt jou weer tijd bij het aannemen van reserveringen. Ons reserveringssysteem stuurt jouw gasten daarnaast automatisch een bevestiging en een herinnering, zo voorkom je no-shows en verloren inkomsten.


Wat kost het i-Reserve reserveringssysteem?

Ons reserveringssysteem is verkrijgbaar in verschillende basispakketten begint bij Brons. Deze is geschikt voor de kleine zelfstandige of buurthuis/vereniging. Onze bronzen pakketten zijn gebaseerd op een vast bedrag per maand. Je betaalt maandelijks voor de licentie, dus niet per boeking. Benieuwd of je onze maandelijkse licentiekosten eruit haalt? Wij hebben het voor je uitgerekend; hoeveel levert een reserveringssysteem op?


Nieuwsgierig naar ons reserveringssysteem?

Bekijk onze verschillende DEMO websites voor de mogelijkheden binnen diverse branches. Neem voor vragen of extra informatie vrijblijvend contact met ons op. Wij helpen je graag verder. Wil je ons reserveringssysteem 30 dagen uitproberen? Meld je aan voor een proefversie.


Ben je al klant?

Deze functionaliteit kan toegevoegd worden zonder extra module aan te schaffen.

november 2021